mandag, juli 10, 2006

9. juli, finaledagen i fotball-VM

Etter frokost i dag benket vi oss foran den kasnkje 80" store TV'n paa videorommet her paa hostellet, for aa se paa finalen i fotball-VM mellom Italia og Frankrike. Spenende kamp, det var trist det som skjedde med Zidane, han maa vel ha mista huet helt der. Etter kampen dro vi ut og klatret paa Smoke Bluffs. I natt var det forste gang det regnet siden vi kom hit. Det har vaert noen morke skyer de siste dagene, men det har ikke regnet noe. Trodde det ikke skulle vaere saa varmt i dag paa grunn av skyene, men det ble det. Da vi kom tilbake lagde vi en god middag, grillet kylling med ris og salat til. Mye god mat her, de har grov brod, men ikke noe brun ost. Om det er noe mat jeg savner saa maa det vel vaere den, men jeg tror ikke det kommer som noen bombe paa noen. En ganske rolig dag i dag altsaa. Kjente litt til krasjlandinga fra i gaar, men det var bare naar jeg rappelerte ned med klatresele. Om det er noen som har problemer med aa faat sett bildene, send meg en epost, saa skal jeg ordne det. Har det fortsatt veldig bra her i Squamish.

Ingen kommentarer: