mandag, juli 03, 2006

2. juli

I dag har jeg paa sykkeltur med Chris, hyggelig aa ha med en sykkelkamerat. Jeg tenkte paa det i gaar, hva gjor jeg om jeg treffer en bjorn? De sier at det ikke er noen bjorner i naerheten her, men man vet jo aldri. Chris hadde blitt fortalt at man skulle blaase i en floyte. Jeg kom inn paa en sti i gaar som gikk inn i bushen og lurte paa flere ganger om jeg kom til aa se bjorn. Det gjorde jeg ikke og var rimelig glad da jeg kom ut paa en storre sti og skjonte at den gikk tilbake til Squamish. Chris og jeg tok den samme ruta som jeg fulgte i gaar, men vi tok en annen vri paa slutten og fulgte en ny nedoversti, veldig morsom og utfordrende. Du maa konsentrere dedg hele tiden, det gaar rundt tre eller mellom dem og saa skal du over tommerstokker eller rotter. Han hadde ogsaa vaert paa sykkeltur, men ruta hans var mye skogsbilveier, han ville ha noen stier. Vi hadde en kjempemoro tur i dag, Chris sa at det var den beste turen han hadde hatt paa to aar og han sykler en del.
Tror det maa ha vaert enda varmere i dag, ser fram naar det blir litt mindre varmt.

Ingen kommentarer: