tirsdag, juli 25, 2006

25. juli

Dette er live-blogging. Klokka er 7.30 her og jeg får ikke sove noe mer. I dag er altså den store tilbakereisedagen. Vi har bestilt taxi til Vancouver International Airport klokka 12. Det meste pakket og klart for avreise. Vi har en jobb å gjøre i kjøleskapet, der må det ryddes og kastes. Det har vært noe trøbbel med kjøleskapet de siste dagene, termometeret har vært oppe i 18 grader men nå er det nede i 2 grader igjen. Vertskapet her har vært svært hyggelige, de har hjulpet oss med alt mulig og er stort sett alltid blide. Man pleier visst å legge igjen noen dollar til vasking men vi har kjøpt litt forskjellig alkohol til de istedenfor. Gil fikk flaska si i går og satte pris på den.
Jeg har lyst til å komme tilbake hit en gang. Jan Andre og Jonny snakker allerede om neste år. Neste gang har jeg lyst til å få med meg Vancouver Island og sykling i Whistler. For dere som er usikre om dere har lyst på tur til British Columbia, slutt å lur, dra! Har hatt det kjempemoro her i fire uker men jeg gleder meg til å komme hjem. Dette var alt fra oss i Canada. Vi lander på Gardermoen 26. juli ca klokka 16.00. En ting til slutt. Gil snakket med British Airways for oss, vi skal få bedre plass på flyturen tilbake. Vi skulle få noen seter som ikke hadde noen seterad foran seg. Det er betryggende og roer noen av bekymringene for den 9 timer lange flyturen til London. Vi sees!

Ingen kommentarer: