torsdag, juli 13, 2006

12. juli, forste regnvaersdag

Hallo
I dag har det regnet hele dagen, ikke alltid like kraftig, men ganske kontinuerlig. Saa det har blitt en hvildag i dag ogsaa. Vi har vaert litt i sentrum. Jeg har provd aa faa tak i et nytt hjul til kofferten min. Det ene framhjulet rok paa veien hit, det blir litt tungt aa lofte den sykkelkofferten hele veien hjem igjen, saa jeg maa faa fiksa det. Har vaert i kontakt med Oslo Sportslager og de sa at de skulle sende et nytt hjul, men akkurat naa var de tomme for reservehjul, saa jeg vet ikke om de rekker aa sende noe.
Jonny lagde nok en gang en god middag i dag, kinesisk, han er en god kokk. Skjedde det noe mer? Vi leide en dvd, Syriana. Nok en film som anbefales, George Cloney fikk Oscar for beste mannlige hovedrolle. Har det fortsatt bra her i Kanada, selv om det har vaert en litt kjedelig dag i dag. Har jeg fortalt at aapningsreplikken til alle kanadere er: "How are you doing?" Litt uvant, saa jeg skynder meg aa si "fine" eller "great" og saa maa jeg jo si "How are you doing?" tilbake. Dette sier de hele tiden, selv om det er en vilt fremmed du treffer paa gata eller naar du kommer inn i en butikk. De er vel bare hyggelige, men jeg har ikke helt vendt meg til det.

Ingen kommentarer: