onsdag, juli 05, 2006

4. juli

Jonny har vaert ute og klatret med Jeff, laereren fra Vancouver, i dag. Saa jeg har vaert ute i skogen igjen og syklet. I dag dro jeg ostover, ei rute som heter "9 mile". Den forste biten var som aa sykle opp til Veslesetra og enda litt lengre en varm dag. Trodde ikke det skulle bli saa varmt i dag, siden det var overskyet paa morgenen, men det ble det. Da jeg krysset elva etter 13 km fikk jeg belonningen en nedoversti paa den andre sia av elva. Halveis paa veien nedover ble det enda mer goy. Stien ble enda smalere og naa maatte jeg sykle over smaa broer av og til, det var skikkelig goy, klarte de fleste uten aa kjore av. Litt senere kom jeg inn paa "Lost Loop" og "Really Lost Loop", Det var en moro dag, men jeg ble sliten paa slutten, det var varmt!
Det kom noen svensker til hostellet i dag, de er de forste skandinaverne vi treffer paa. Det kom ei med Hurra Torpedo t-skjorte, men hun kom Kansas, Hun hadde vaert paa konsert med de der. Det stod "hvitevarerock" paa skjorta, saa vi forklarte hun hva det betydde og hun svarte som mange gjor her: "Cool".

Ingen kommentarer: