fredag, juni 30, 2006

Torsdag 29. juni

Ganske rolig dag i dag, vi dro igjen til Smoke Bluffs og klatret noen ruter på feltet Crack Rock. Så dro vi ned til sentrum for å leie noen sykler av Pat. Pat drev en alt-mulig-sjappe med blant annet sykkelutleie. Det var veldig viktig at han visste høyden vår før vi leide sykler, og han ble ganske oppgitt på dama her på hostellet, Julia, som hadde fortalt at vi var ca 6 feet og ikke 6 feet 2 eller 6 feet 4. Den justeringen som skulle til var stort sett bare å flytte opp setet. Pat var stoor! Rompa hans var nærmere meter'n enn halvmeter'n. Syklene vi fikk var noen gamle vrak, men helt greie til vår bruk, som er å komme seg rundt til de ulike feltene og så blir det litt raskere å komme seg på butikken.
Da vi kom tilbake, dro vi igjen ut for å klatre. Vi fant ei rute i skyggen, for det var bare helt uutholdelig i sola. Ruta stod ikke i føreren. Jonny og Jan Andre kom opp. Nok en gang fantastisk rissklatring sa de. Den var litt for «pumpy» eller teknisk for min del. Jeg skal prøve igjen senere! Det nærmer seg helg og det har kommet flere klatrere hit. På lørdag og søndag skal jeg sykle noen av stiene her, det blir moro. Jeg gleder meg.

Ingen kommentarer: